IntelliPoker - KKK

K.

Mis on IntelliPoker?

V.

IntelliPoker on PokerStarsi pokkerikool. Tule ja tee tutvust pokkerimaailmaga ning leia endas tõeline pokkeristaar!

Selleks, et saada võitvaks pokkerimängijaks, pead sa esmalt selgeks saama põhitõed ja -strateegiad. Pokkeriekspertide toel on IntelliPoker jaganud need strateegiad kursusteks ning nüüd saad need samm-sammult selgeks õppida.

Iga kursuse lõpus ootab sind lühitest, kus saad õpitut kontrollida ning kui kõik on selge, on aeg liikuda edasi järgmise kursuse juurde. Niipea, kui oled testi edukalt sooritanud, jagame sulle PokerStarsis kasutamiseks mitmeid auhindu ja boonuseid.

K.

Kuidas saada IntelliPokeri õpilaseks?

V.

IntelliPokeriga liitumine on kiire ja täiesti tasuta. Täpsemat teavet leiad meie registreerumise lehelt.

K.

Kuidas avada PokerStarsis konto?

V.

Esmalt pead sa allalaadimise lehelt arvutisse paigaldama PokerStarsi tarkvara. Tasuta PokerStarsi konto avamiseks vali lobbyst "Konto" alt "Ava konto" ning täida kõik registreerumiseks vajalikud väljad.  Sisesta kindlasti kehtiv e-posti aadress, sest sinna saadame valideerimiskoodi.

K.

Kas mul tohib olla rohkem kui üks IntelliPokeri konto?

V.

Ei. Kõikidel mängijatel tohib olla vaid üks konto. Lubatud pole ka vana konto sulgemine ja seejärel uue avamine. Kui oled juba konto avanud, pole sul võimalik hiljem kasutajatunnust muuta.

K.

Unustasin IntelliPokeri salasõna. Mida peaksin tegema?

V.

Ava PokerStarsi mänguklient, logi sisse ja vali "Pokkerikooli" alt "Muuda salasõna". Sinu salasõna uuendatakse ja võid end uuesti sisse logida.

K.

Ma ei saa pokkeriga seotud mõistetest ja terminitest aru. Mida peaksin tegema?

V.

Kuigi sõnavara võib esialgu tunduda arusaamatu ja segadust tekitav, harjud sa sellega kiiresti. Kõige levinumad mõisted ja nende selgitused leiad meie pokkeri terminoloogia lehelt. Hoia see link alles!

K.

Ma ei saa mulle saadetud kirju kätte. Miks?

V.

Võib juhtuda, et sinu e-posti teenuse pakkuja arvab IntelliPokeri e-kirjad rämpsposti hulka. Sellisel juhul on sellele lihtne lahendus.  Täpsemat teavet leiad PokerStarsi e-postiga seotud teave veebilehelt.

K.

Kus on näha minu IntelliPokeri boonus?

V.

Kohe, kui teed deposiidi, ilmub ootel boonus PokerStarsi tarkvara kassasse. Seal näed ka seda, mitu VPPd pead boonuse vabastamiseks koguma. Boonuste nägemiseks ava "Kassa" ning seejärel "Kontrolli minu boonuse staatust". VIP-programmi kohta võid lähemalt lugeda PokerStarsi lojaalsete mängijate programmi lehelt.

K.

Kus on näha minu turniiripiletid?

V.

Ava PokerStarsi mänguklient, logi sisse ja vali "Taotlused" menüü alt "Turniiripiletid". Avaneb hüpikaken, kus on ka näha, mitu piletit sul on. Tähelepanu! Kiiretel aegadel jõuavad piletid sinu PokerStarsi kontole 72 tunni jooksul.

K.

Kuidas võtta ühendust klienditoega?

V.

Sulle on abiks kaks kliendituge:

1.IntelliPokeri klienditugi – support@IntelliPoker.ee

2.Kui sul on aga küsimusi PokerStarsi konto kohta, kirjuta palun aadressil support@pokerstars.ee, sest IntelliPokeri klienditoe meeskonnal pole ligipääsu sinu PokerStarsi kontoga seotud infole

K.

Kuidas PokerStarsi tarkvara kasutada?

V.

PokerStarsis ootab sind virtuaalne ringkäik ja mitmed kasulikud tutvustusvideod. Tänu sellele saad põhitõed ja tegemised kiirelt selgeks.